(LSJ) Case Study: työhyvinvoinnin kehittäminen
/Case Study
Työhyvinvoinnin kehittäminen keinotodellisuudessa
Virtual Reality (VR) keinotodellisuus ja augmented reality lisätty todellisuus tulevat muuttamaan edelleen työn suorittamisen tapoja ja paikkaa. 5G sekä 6G mahdollistavat näiden todellisuuksien hyödyntämisen paikasta riippumatta.
Miten luodaan työn tekemiseen tarkoitetut virtuaaliset (AR/VR) todellisuudet, joissa työntekijät voivat innostua, luoda ja kehittää yhdessä?
Miten ihmisten jaksamista ja hyvinvointia tuetaan virtuaalisessa etätyössä ja varmistetaan tuottavuuden jatkuva kehittäminen?
Mitä muutoksia tarvitaan toimitiloihin, työnkulkuihin, ja luotuihin virtuaalimaailmoihin?
Mitä työnkulkuja voidaan kehittää virtuaalisessa todellisuudessa?
Mihin business caseihin ja milloin voidaan käyttää laajennettua/ lisättyä todellisuutta?
Mitä voidaan automatisoida heti ja saavuttaa kilpailuetua, entä ensi vuonna?
Mitä uusia työnkulkuja tarvitaan jotta kilpailukykyä voidaan tehostaa?
Miten uusi toimintatapa on huomioitu yrityksen strategiassa?
Kuka hoitaa nämä liiketoimintaprosessien ja työnkulkujen muutokset?
Kuka varmistaa että kyvykkyydet ja taidot on päivitetty?
Miten varmistetaan että toimintaa kehitetään tietoturvallisesti?
Miten kouluttaa henkilöstö tehokkaasti uuteen ajattelu- ja toimintatapaan?
Miten menestyä yrityksenä entistä paremmin?
Miten organisoidaan työn johtamisen muutos ja tuki virtuaaliseen työskentelyyn?
Millaista in-house coachingia ja tukea esimiestyöhön tarvitsette?
Millaisen etä / lähi toimivan esimiehen tarvitsette ?
Millaisia työelämäpalveluita ja henkilöstöetuja tulette tarjoamaan henkilökohtaisten työpisteiden ollessa melkein missä tahansa maailmassa?
Miten yrityksen tuotekehitys ja myynti järjestetään uuden toimintatavan aikana?
Miten liiketoimintaa kehitetään globaalissa virtuaalisessa kilpailutilanteessa?
Miten työntekijöiden kasvavaa tarvetta skaalataan muutoksessa?