Firehorse™Flow
Firehorse™Flow
Ideaalista palvelukokemusta kehittämään tarvitsette tekoälyhengettären sekä prompt flow agentin.
Paras tieto voittaa. Tavoitteemme on kehittää asiakkaan vaivaton palvelukokemuksen jatkuva kehittäminen palveluna. Tämä taas lisää yrityksenne myyntiä.
Kolmen tähden palvelusta neljän tähden palvelukokemukseen.
Business case: Tehokas ja Älykäs asiakaskokemus (Flow)
Copilot (Microsoft AI Services, Open AI toteutuksella) on tekoälypohjainen verkkokaupan asiakaskokemuksen ratkaisu, joka auttaa asiakastanne parantamaan asiakaskokemuksen vaivattomuutta.
Asiakaskokemus Case matkailu: Asiakas haluaa tilata hotellihuoneen, kuljetuspalvelut, elämyspalvelut samalla kertaa. Copilot ratkaisulla asiakkaan kokema elämys paranee kun voitte palvella häntä esim:
Missä voin käydä korjauttamassa kenkäni?
Mistä voin hankkia oopperaliput ja kabinetin?
Mitä tapahtuu tällä alueella tänään?
Miten huoneeni puhtaudesta huolehditaan?
Mitä kanavia voin tilata Wifin kautta ?
Mistä löydän elämysretkiä?
Missä voin syödä ?
Vaivaton asiakaskokemus syntyy useasta eri tietolähteestä jonka Copilot kykenee tuottamaan turvallisesti asiakkaalle tarjoamastanne “koti co-pilot” palvelustanne.
Koti - Copilot ratkaisunne avulla voitte
Lisätä myyntiä räätälöityjen suositusten ja henkilökohtaisen Copilot Concierge palvelun avulla.
Copilot ratkaisu käyttää edistyksellisiä algoritmeja arvioidakseen asiakkaiden ostokäyttäytymistä, viestii heidän haluamallaan tavalla ja tyylillä tarjotakseen heille tuotteita ja palveluita sekä elämyksiä, joista he ovat kiinnostuneita, silloin kun he sitä pyytävät tai siihen on hyvä hetki (esimerkiksi aamiaisen jälkeen herätteellä).
Parantaa asiakaskokemuksen vaivattomuutta tarjoamalla aiempaa nopeamman, yksityisen ja tehokkaan asiakaspalvelun josta on sujuvaa siirtyä henkilökohtaiseen palvelukokemukseen.
Copilotin seuraavassa vaiheessa voimme auttaa automatisoimaan prosesseja ja vähentää kuluja. Copilotin avulla on mahdollista automatisoida aikaa vieviä prosesseja, kuten tilaus/toimitus, varastonhallintaa ja laskutusta. Tämä vapauttaa aikaa tuottavampiin tehtäviin ja vähentää kuluja.
Saatte meiltä kaiken tarvittavan konsultoinnin, mukaan lukien
tarpeiden arvioinnin,
suositusten antamisen,
Microsoft AI Studio, Google Vertex AI , OpenAI, Gemini, OS MLL, RAG tai vastaavien teknisen integraation,
henkilöstön koulutuksen ja tuen,
tarvittaessa ylläpidon.
Tehokkuus
Laadukkain tieto voittaa markkinoilla. Tehokkain oppiminen voittaa tuotevertailut.
Siirrä yrityksesi toiminta ’Venymisestä’ kasvavaan sekä paremmin hallittuun liiketoimintaan. Saavuta 1,8x tyytyväisen asiakkaan lisäksi 1,5x tuottavat työntekijät sekä 1,5x kumppaniyhteistyö samalla parantaen kestävän kehityksen tavoitteiden mukaisesti. Kasvata voiton osuutta nostamalla tehokkuus uudelle tasolle.
Google Vertex AI
Google Cloud ympäristö, älypuhelinsovellus, edge laitteet.
Konsultoimme mm.
AI Chatbot projektointi Voita markkinoilla päätöksenteko ja automaatio -yhdistettyinä yrityksen omasta tiedoista, uusimmasta tiedosta, generatiivisesta tekoälystä, kumppanidatasta;
Keskustelevat hakutoiminnot yrityksen palvelussa ja tiedoilla;
Tiedon automaatioketjujen kehittäminen;
Tiedon automaatioketjut ja keskusteleva hakupalvelun yhdistäminen mm. hälytykset
Prosessien reagointi poikkeuksissa sekä muutoshallinta,
Laskutusperusteisesta menestysperusteiseen toimintaan,
Palveluketjujen luominen,
Verkkotietolomakkeet sekä niihin liittyvät arvoketjut ja kampanjat,
Tiedon jalostaminen,
asiakas ja prospektikyselyjen sekä markkinatutkimusten kehittäminen,
AI tuetut sähköpostikäytänteet ja SEO /Soclal kampanjat,
myynnin automaatio ja CRM ja asiakasrekisteri sekä verkkokaupan dynaaminen asiakaskohtainen hinnoittelu sekä upselling skenaariot,
CRM käyttöönotot ja asiakasrekisterien ja lomakkeiden kehitys,
tyylikkäät uutiskirjeiden luonti ja kampanjat tekoälypohjaisesti,
tyylikkäät ja toimivat useampikieliset verkkosivut,
henkilöstön koulutus ja työn automaatiot: MS Office 365 ja Google Workspace ympäristöihin
Duet, Vertex AI, Gmail, Sheets, Meet ja Calendar, Drive, Docs ja lisäosat, Slides, Forms, Sites, Keep, Vault
Microsoft Excel, Powerpoint, Word, Outlook, Onedrive, Sharepoint
Toimiston tietoturva ja security auditointi,
onedriven jaetut kansioiden käytettävyys ja tiimit,
toimialakohtaiset tuottavuussovellukset käyttöönotto ja koulutus,
yrityksen Omnichannel appsit, sivut ja kampanjat, kampanjasisällöt,
yrityksen mobiili ja etätoimiston päivitykset,
yrityksen WordPress, Cloud sivut ja palvelut,
tekoälykoulutukset ja käyttöönotto,
myynti Ideal Client Profilesta myyntiä
mobiilisovellusten kehitys ja integrointi,
virtuaalityöpöydät ja palvelut kumppanien palveluihin,
Varmista osaavat resurssit kovassa markkinatilanteessa
Osaava projektipäällikkö auttaa varmistamaan, että projektinne etenevät sujuvasti ja aikataulussa. Saat käyttöösi parhaat käytännöt ja uusinta tietoa, ja voit keskittyä itse liiketoimintasi kehittämiseen.
Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!
Olen erittäin innostunut työskentelemään kanssasi ja auttamaan sinua saavuttamaan tavoitteesi.
Jos haluat tilata copilotointi palvelun tai kysyä lisää, ota yhteyttä minuun sähköpostitse risto.anton@lifetime.fi tai puhelimitse +358 400 319010.
Ota yhteyttä jo tänään ja varaa ilmainen konsultointitapaaminen !
Yhteystiedot:
Sähköposti: risto.anton@lifetime.fi
Puhelin: +358 400 319 010
Lisätietoja:
Älä jää jälkeen kilpailijoistasi! Hyödynnä tekoälyn ja pilvipalveluiden tarjoamat mahdollisuudet myös Business Mentorimme avulla.
Tarjous: ostamalla tuotteen nyt verkkokaupastamme saatte lisäksi 3 tunnin ilmaisen avaus workshopin. Asiantuntijamme ovat suomenkielen taitoisia ja tavoitettavissa arkisin 08-18 välisenä aikana.
Toimitusehdot
Hinnat voimassa toistaiseksi. Hinnat ALV 0%. Hintoihin lisätään ALV 24 %.
Voitte hyödyntää tilaamanne asiantuntijan tunnit 12 kk aikana esimerkiksi 4-8 tunnin jaksoissa.
Pienin laskutusaika asiantuntijapalvelussa on 15 minuuttia.
Saatte työaikaraportin MS Excel muodossa sisältäen selvityksen tehdyistä töistä.